Innan du gör en felanmälan eller kontaktar supporten

Gå igenom följande steg.

1. Driftinformation

Titta på aktuell driftinformation för att försäkra dig om att vi inte har en tillfällig störning i ditt område.

2. Långsamt bredband?

För att få ut maximal hastighet och räckvidd finns det en del saker du kan tänka på. Läs mer här.

3. Supportguide

Gå igenom supportguiden, om problemet kvarstår kommer du vidare till supportens kontaktuppgifter.

Supportguide

Gävle Energi hanterar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen. Läs mer på www.gavlenet.se/gdpr.

Digital kabel-tv

Support och felanmälan till Svenska Cantab, vardagar på telefon 026-14 00 01. Läs mer på Cantabs hemsida.

Telefoni eller bredbands-tv

Kontakta din tele- eller bredbands-tv-leverantör för felanmälan och support.

Avtals- och fakturafrågor

Har du frågor gällande avtal och faktura? Kontakta vår kundservice här.