Innan du gör en felanmälan eller kontaktar supporten
Gå igenom följande steg.
1. Driftinformation
Titta på aktuell driftinformation för att försäkra dig om att vi inte har en tillfällig störning i ditt område.
2. Långsamt bredband?
För att få ut maximal hastighet och räckvidd finns det en del saker du kan tänka på. Läs mer här.
3. Supportguide
Gå igenom supportguiden, om problemet kvarstår kommer du vidare till supportens kontaktuppgifter.
Supportguide för bredband
Innan du lämnar en felanmälan eller kontaktar supporten behöver du gå igenom vår supportguide. Med hjälp av supportguiden kan du lösa många problem själv. I slutet av guiden kan du göra en felanmälan eller kontakta supporten om problemet inte blivit löst. Supporten är tillgänglig alla dagar klockan 08-22.
Supportguide
Digital kabel-tv
Support och felanmälan till Svenska Cantab, vardagar på telefon 026-14 00 01. Läs mer på Cantabs hemsida.
Telefoni eller bredbands-tv
Kontakta din tele- eller bredbands-tv-leverantör för felanmälan och support.
Avtals- och fakturafrågor
Har du frågor gällande avtal och faktura? Kontakta vår kundservice här.