Flytta med
Använd vår adressök för att se om du kan flytta med dina abonnemang till din nya adress. Erbjuder vi samma tjänster som du har idag kan du flytta med dina befintliga abonnemang. Flyttanmälan gör du enklast på Mina sidor eller i appen.
Säga upp
Ska du sälja fritidshuset, flytta sambo eller flytta till en adress dit vi inte kan leverera behöver du säga upp dina befintliga abonnemang.
Kontakta oss på telefon 026-17 85 75 för uppsägning. Kom ihåg att vi behöver få din uppsägning 30 dagar före önskat nedkopplingsdatum.
Vanliga frågor och svar om uppsägning
Du kan se din detta under ”Mina avtal” på Gävle Energis Mina Sidor.
Du kan se din detta under ”Mina avtal” på Gävle Energis Mina Sidor.
Efter avtalstiden, som är 12 månader, är uppsägningstiden 1 månad.
Efter avtalstiden, som är 12 månader, är uppsägningstiden 1 månad.
Ja, men tänk på uppsägningstid och eventuell bindningstid. Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
Ja, men tänk på uppsägningstid och eventuell bindningstid. Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
Ja, men tänk på uppsägningstid och eventuell bindningstid. Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
Ja, men tänk på uppsägningstid och eventuell bindningstid. Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
Har du installerat fiber i din fastighet och ska flytta därifrån är du skyldig att betala den återstående anslutningsavgiften då avtalet är bundet till dig som kund. Du kan fortsätta betala månadsvis alternativt kontakta vår kundservice för att få en slutfaktura på resterande månader. Tänk på att säga upp dina tjänster innan du flyttar.
Har du installerat fiber i din fastighet och ska flytta därifrån är du skyldig att betala den återstående anslutningsavgiften då avtalet är bundet till dig som kund. Du kan fortsätta betala månadsvis alternativt kontakta vår kundservice för att få en slutfaktura på resterande månader. Tänk på att säga upp dina tjänster innan du flyttar.